خانم معلم خصوصی مشایی دستگیرشد + عکس طنّاز
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

خانم معلم خصوصی مشایی دستگیرشد + عکس

به رغم اطلاعیه روز گذشته سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، بررسی‌های خبرنگار "آینده" از منابع موثق و گوناگون، از صحت بازداشت خانم آزاده اردكانی حكایت دارد.

به گزارش آینده طبق این اخبار خانم تهمینه دانیالی، معاون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز بازداشت شده است.

با دستگیری آزاده اردكانی، معلم خصوصی زبان انگلیسی اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی جریان دستگیری پرونده موسوم به جریان انحرافی به یك قدمی اعضای كابینه رسید.

آزاده اردكانی، دختری كه تا دو سال پیش از این تنها یك لیسانسه میكروبشناسی دانشگاه آزاد بود، پس از تدریس خصوصی زبان انگلیسی به دو تن از نزدیكان احمدی‌نژاد یعنی مشایی و بقایی یكباره نردبان موفقیت را به صورت جهشی طی كرد و تقریبا از صفر به معاونت موزه ملی ایران و سپس به ریاست آن منصوب گردید.

اردكانی كه انتصابش به ریاست موزه ملی ایران بدون تجربه، تحصیلات و تخصص از ابهامات دولت دهم بود، بیش از یك رییس موزه دارای نفوذ بود؛ به نحوی كه از وی به عنوان رابط مشایی با جامعه هنری نام برده می شد و حضورش در كنار هدیه تهرانی و مشایی، مدتها سوژه رسانه های خبری بود.


با انتصاب حمید بقایی به معاونت اجرایی رییس جمهور، از اردكانی به عنوان یكی از گزینه های ریاست این سازمان نامبرده می شد كه بعد از صدور حكم برای احمدزاده وی همچنان به عنوان یك چهره پرنفوذ در این سازمان به فعالیت خود ادامه داد.

خانم تهمینه دانیالی كه از گذشته با احمدی نژاد همكاری داشته، در شهرداری تهران به دعوت احمدی نژاد مسئولیت معاونت اجتماعی منطقه 6 را پذیرفته و در دولت احمدی نژاد بعد از مشاور بانوان وزارت جهاد كشاورزی معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شده بود.

بنا بر این گزارش، روز گذشته بعد از انتشار اخباری در خصوص بازداشت رئیس موزه ملی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در اطلاعیه ای مطول تلاش كرد این امر را تكذیب كند كه در صورت اصرار بر عدم بازداشت وی، آینده آمادگی دارد تا همین امروز گفت و گوی با اردكانی در دفترش داشته باشد.

در اطلاعیه سازمان میراث فرهنگی آمده است:

1) متأسفانه شماری از شبه‌رسانه‌ها و سایت‌های بی‌نام و نشان و مجهول‌الهویه، در یك جنگ روانی - امنیتی كاملا آشكار اما محكوم به شكست، طی روزهای اخیر تلاش كرده‌اند شرایط امنیتی و روانی ویژه‌ای را جهت پرونده‌سازی و برخوردهای گسترده غیر قانونی با شماری از افراد خدوم دولت خدمتگزار فراهم نمایند.
بر این اساس، انتشار یك خبر كذب مبنی بر «دستگیری رئیس موزه ملی ایران»، از زمره این نوع شایعه‌پراكنی‌ها و از مصادیق جنگ روانی است كه در یك اتاق فكر جنگ روانی و محفلی خاص و خطرناك تدارك دیده شده است. این در حالی است كه موزه ملی ایران، یك مجموعه كاملا فرهنگی محسوب می‌شود، اما برخی به دنبال سیاسی- امنیتی كردن آن هستند.
2) حتی با بررسی گذرای شواهد موجود نیز می‌توان به این نكته بدیهی پی برد كه متاسفانه محفلی خاص، (متشكل از برخی افراد و گروه‌های انحرافی با روش‌های ضد امنیتی كه به صورت كاملا مخفی عمل می‌كنند) ضد آرمان‌های انقلاب اسلامی، برای امنیتی ساختن فضای جامعه، تخطئه اركان دولت خدمتگزار و تخریب وجهه و شخصیت مسئولان خدوم ملت در تكاپو هستند و این سیاست تخریبی خطرناك را نیز از طریق خوراك دادن به محفل اقتدارگرای خاص و شبه‌رسانه‌های مزدور هدایت می‌كنند.
3) در این روند تخریبی كه بی‌تردید خطرات فراوانی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در پی خواهد داشت، این محفل اقتدارگرا با طرح مسایلی دروغین برای تحریك افراد مذهبی و نیز با به كار بردن ادبیات و واژگانی چون «فرقه»، «خرافه‌گرایی» و «جریان انحرافی» به قصد ارعاب، می‌كوشند ضمن مسموم ساختن فضای روانی جامعه، شرایطی را فراهم آورند تا به منویات منحوس و اهداف پلید خود دست یابند.
4) این اتفاقات در حالی رخ داده كه دولت آقای دكتر احمدی‌نژاد، دولتی متشكل از افراد تحصیل‌كرده، متخصص، انقلابی و تحت ولایت رهبری معظم انقلاب اسلامی در خط مبارزه با استكبار جهانی است و چنین دولتی اساسا اهل خرافه‌گرایی، فرقه‌گرایی و انحراف نیست و دشمن باندهای قدرت طلب و سوءاستفاده‌كنندگان از بیت‌المال است.
5) از آنجا كه این‌گونه... حاصلی جز رسوایی این دسته از افراد و محافل مشكوك نخواهد داشت؛ لذا قضاوت درباره این نوع تراوشات بیمارگونه برخی اذهان ناپاك را بر عهده مردم شریف و آگاه ایران اسلامی می‌نهیم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : امیر و سجاد
  • تاريخ: جمعه 17 تير 1390برچسب:خانم معلم خصوصی مشایی دستگیرشد + عکس ,

  • tannaz

    امیر و سجاد

    tannaz

    http://tannaz.loxblog.ir

    طنّاز

    خانم معلم خصوصی مشایی دستگیرشد + عکس

    طنّاز

    به وبلاگ من خوش آمدید

    طنّاز